Lessen

Home » Lessen

Sportiva Tennis Academy

Tennisclub Sportiva heeft de laatste jaren haar ledenbestand behoorlijk zien aangroeien.
Dit heeft onder andere te maken met de komst van talentvolle trainers en een groot aanbod aan kwalitatieve lessen en stages. Om op langere termijn minstens dezelfde kwaliteit en kwantiteit van lessen en stages te kunnen garanderen werd er hiervoor een aparte tennis academie opgericht.

De Sportiva Tennis Academy, onder leiding van Didier Toussaint organiseert alle tennislessen en tennisstages die op Tennisclub Sportiva plaatsvinden.

Alle info over lessen en stages kan je vinden op de website van de Sportiva Tennis Academy.

Start to tennis

Verder bieden we ook Start to Tennis aan. Ideaal om je partner, broer, zus, … een keertje aan het tennissen te krijgen. Onder begeleiding van enkele ervaren trainers leren we beginnende tennissers de basis van tennissen aan. De trainingen verlopen gemoedelijk en zijn ook ideaal om een tennispartner te leren kennen van jouw niveau.
Wil je meer weten over het concept van Start to Tennis, neem dan even een kijkje op Tennis Vlaanderen.